Search
sobota 23 Wrzesień 2017
  • :
  • :

Lojalność w zakupach

Marketing lojalnościowy to inaczej lojalny klient. Tego rodzaju program nie da się zbudować samemu, potrzeba do niego wielu ludzi i przede wszystkim odpowiedniej solidności. Program lojalnościowy najczęściej stosują stacje paliw lub sklepy. Klient otrzymuje różne prezenty czy bony zakupowe za stały ciągły zakup w danym miejscu. Tego rodzaju programy preferowane są również w różnych gabinetach fryzjerskich czy kosmetycznych. Czasami za dziewięć wizyt otrzymujemy dziesiątą gratis.
Na stacjach paliw otrzymujemy jakieś posiłki lub poczęstunki a w sklepach zbieramy maskotki, punkty czy otrzymujemy rabaty. Propozycji za naszą lojalność jest wiele. Program lojalnościowy przyciąga klienta i uwiązuje.
Ważne więc jest by dana firma decydująca się na taki krok była solidna i sprzedawała solidne produkty i świadczyła dobre i równie solidne usługi.
Cały program to sukces wszystkich pracowników danej firmy. Należy najpierw przeprowadzić analizy czy klienci do nas wracają, uważa się, że jeżeli klient wrócił do nas czwarty raz, to należy się zastanowić nad wprowadzeniem programu lojalnościowego.
Odpowiednie karty klienta, odpowiednie karty do zbierania danych punktów, odpowiednie zachęcenie klienta do ciągłego kupowania w naszej firmie to magnesy do wprowadzenia lojalności wśród naszych klientów.
Klienci są łakomi na przeróżne nagrody, dlatego w Polsce łatwo jest wprowadzić program lojalnościowy, ludzie lubią otrzymywać rabaty i przeróżne nagrody. W przypadku gdy jeszcze usługi lub nasz towar jest dobry możemy stworzyć naprawdę doskonały program lojalnościowy. Marketing lojalnościowy jest znany od dawna i od dawna wprowadzany.
Jest to nic innego jak przywiązanie klienta do marki czy do danego produktu. Dzięki takim programom znacznie wzrasta nasza podaż, dzięki czemu firma nasza staje się bardziej dochodowa.
Tworzenie takich programów powoduje, że przytrzymujemy najbardziej wartościowych klientów, tworzymy dobre relacji z nimi, mamy stopniowy wzrost sprzedaży. Stworzony specjalny katalog nagród za lojalność powoduje, że klienci wiedzą czego mogą oczekiwać za lojalne zakupy w jednym miejscu. Liczne promocje, marketingowe triki i reklamowe zachęty powodują, że klienci wracają i bardzo szybko przywiązują się do danych sklepów, punktów usługowych czy stacji paliw. Dla właścicieli takich firm jest to stały dochód. Toteż marketingowe programy lojalnościowe są tworzone bardzo często i bardzo chętnie. Koszt ich zorganizowania jest zawsze niższy od gwarantowanych zarobków i wszelkich korzyści z nich płynących.

REKLAMA: LUMO – biznes.lumo.pl/




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *